Thursday, July 5, 2012

hari ke 5...salam nisfu syaaban....

puasa...ya insyaAllah puasa ni dapat membantu aku untuk kawal makan aku.. hari ni berbuka dengan bihun tomyam seafood..esok nak puasa gak..plan aku nak buat makaroni..tapi tak tau nak buat dengan kuah apa..sahur ni aku buat makaroni tak pun oatt..hari ni bzzzz sgt..dengan keja yang sgt melambakkkk...hemmm.. aku nak cuba berdiet tanpa menggunakan apa2 ubat atau makanan ganti..aku nak kawal gun disiplin dan senaman aku dulu.. target hujung bulan turun 10kg..chaiyoookk fiza...!!! u can do it..buat masa ni hanya tini yang tau pasal tekad aku nak kurus ni..aku tak mau bagi tau sapa2 kalau boleh..sebab takut jadi mcm dulu ckp tak serupa bikin... ha..matlamat aku 1 bulan 10kg insyaAllah.. Ya Allah kau perkenankanlah permintaan hambaMu yang lemah ini..aminn..targettt...hujung tahun ni insyaAllah..

No comments:

Post a Comment