Wednesday, December 15, 2010

aku confius...dan rasa bersalah

aku tak tau lah mana yang patut aku pilih...mak aku ajak aku balik duduk kat kedah meniaga sama2 ngan dia..dia ckp dia nak bukak kedai..tapi aku...hati aku masih nak keja kat sini..aku nak jadi senior designer..hhuu...kalau aku tak ikut kehendak mak.aku tau mak akan kecik hati...sedangkan aku baru ckp nak fikir dlu pon suara dia dah lain..inikan pulak aku cakap tak mau..huhu...urrmm...ditelan mati mak di luah mati bapak...itu yang terjadi pada ku skung...aku tak tau nk kongsi ngan sapa...BF?? hanya pada nama kot...dia bukan tempah susah senang aku...dia hanya akan ada bila aku dalam senang...dan hilang bila aku da masalah mcm ni...paa blh buat...mujur lah baru kenal..aku dah tawar hati nak bercinta sebenarnya....~ YA Allah kau bantulah aku...tujukkan lah aku jalan yang lurus...dan jalan yang terbaik untuk aku...~

No comments:

Post a Comment