Monday, December 27, 2010

ngOk-ngeKK nyeee adik...!!!hahahaha

nak tau tak apa jadi semalam...HUHUHU....pukul 4 pm adik aku call dier ckp..
"kak jom pi umah abg...!!!" dengan nada menjeritt...tersedakk waktu minum air tu...
"bila...?"
"pukul 6 pm satgi..." dengan exiterd nya...
"uhukk..!!!!" aku tersedak....
"gila hang...abg dok hulu langatt hang tau dakk..gila jauh...kalau pi nek train nak kena tukaqq tren hang tau dak " gram aku lakk...sesuka hatii dia order...hhoo...
"alahh...jomlah....aku nak bagi barang kat anak buah kita sorg tu...kalau tak bagi..takut dia membesaqq dengan cepat...!!" aku pening...membesaqq dengan cepat...kepala berligatt pikir anak sedara kau membeSARR???
"barang apa..alahh...dia bru 4 bulan...takkan minggu depan dia dah terus tak blh pakai brg hang kot..??/"
"tak boleh...mmg tkt tak muat" nain tensionn aku...eeee
"eee......!!!!! aku keja esok lah dik" tektik takmau pi
"alah..esok soh abg hantaq pi pasar seni..." adoii...mcm na nak ngelak ni..
"eee...ok lah..." nada pilu...huh
"jgn lah marahh aku ada begg utk hangg...hand baggmahai tau...jenama punya "nak tarik perhatian aku lah tu"
"TIPU..!!!"
"betoii lah...kak nanti hang tengok aku koii cantik tau"
"eee..pasann...ya Allah" geli tekak aku..
" hahaha dah lah..bye..igt nnt jumpa"

aku pon ngan kalott ja pi lah siapp....

smpai kat lrt aku dok cari mana adik ku....2 3 kali pusing ...rupanya depan aku ja...hhahaha.. tau tak napa dia ckp dia makin cantik..sebab dia pakai TUDUNG..hahaha...tekejut aku..(adik aku free hair) hehehhehe....

aku ingt apa benda lah yang dia nak bagi rupanya......dia nak bagiiii


ishhh penatt ja aku pikiaqqq....mcm nak pangg ja adik aku ni...ya lahh..takkan lah anak buah aku yg kecikk tu nak besaq cpt smpai tak muatt dalam bendA ni....ishhh..dan seperti yang dia bagi tau aku ada hand bagg tuk aku....TADAAAA....

heheheh....tq aDIKK..hahahahahaha...
inilah hasill dia kumpul kuponn COSWAY (strategiii hahahahahhaha)..

1 comment:

  1. bestnye dapat bag yer?
    im your new follower..zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete