Sunday, December 26, 2010

Selamat tinggall 2010....

2010 bakal melabuhkan tirai tak lama lagii...ya Allah...cepat betul..aku baru rasa yg aku baru jer balik dari tengok bunga api tahun baru 2010 1 hb 2010 dulu....uuhu....azam aku masih belum tercapai..huhu...2010...mcm2 yang terjadi...bnyk eksiden banyak bunuh org banyak org cerai...dan yg paling peting..banyak org GEMOK mcm aku..uhuh...aku nak KURUS...itu lah azam aku..tapi tak tercapai dek kerana emosi sll menjadi peyebab aku tak dapat kawal pengambilan makanan aku...huhu..ok tolak tepi soal KURUS...ada rezeki adalah klu tak...ENTAHLAH..!! apa yang terjadi dalam 2010 ni??? bnyak sgt..banyak mengajar aku tentang erti kehidupan yang sebenar...maklumlah dah masuk 21 kan...jatuh bangun ku sendiri...dengan kudrat ku sendiri....hanya Pada Allah yang 1 tempat aku bergantung..erm...apa yg best aku dapat aanak buah...ehhehe...MUHAMMAD DANIEL EDLY BIN MUHAMMAD SABIQ..itulah WALI kecil ku.. :) sgt comel ok.. :) hidung besar mcm papa nya...mata kecikk mcm mamanya...itu lah cucu pertama Haji Mohamad Aliyas Bin Muhammad Amin (Ayahku) dan anak saudara sulung kami... :)
kawan aku...NURUL NADIAH ismaill...jugak selamat melahirkan anak sulungnya....huhu...kawan2 aku dah ramai yang kawin...huhu..ramai sgt...makin cemburu pulak aku..hahahaha...bila lah seorg ENCHIK.BOYFREN akan hadir dalam hidup ni erk...hahaha...akan smpaii jugak 1 masa...Allah dah tetapkan setiap manusia dilahirkan berpasangan...So mugkin pasangan aku OTW nak datng cari aku..hahahha....APA AZAM AKU 2010???? azam yg sama KURUS....aku kena tanamakan DISIPLIN dan AZAM yang kuat...aku bukan HARUS..tapi WAJIB....chaiyokkk..!!!!aku pasti boleh...insyaAllah.... :)
tahu depan aku dan masuk 22 tahun..ya Allah..aku dah semakin meningkat dewasa...huhu...aku harus ubah sikap keanak -anak kan aku...aku bukan lagi REMAJA....~

No comments:

Post a Comment