Thursday, December 16, 2010

Sekali laki orgg daa...!

hari ni...10.56 am 17 dis 2010...
firstly aku nak ketawa dulu...then baru citer..hahahahahahhahahahahahaha
ok dah puas...
ok..10.56 am aku dapat cal..terpampang nama Syed Fazrol Ady...ok...dalam hati aku..apehal b call ni..time2 keje...dengan selambanya aku angkat...tetiba ada suara perempuan..
"hello..ni saper..??" dengan nada kehairanan..
aku pun tanya "ni sape??" dengan nada yang lembut..
gurl tu pun jawap.."tak der semalam adik ada hantar msg kat suami akak..sebab tu akak call..."
YA ALLAH..waktu tu...kerja aku..ter'stop' terus..
kakak tu lembut sangat..dia cita 1 per 1...dia baru abis pantang 3 bulan...Ya Allah...kakak tu bru abis pantang laki dah buat hal...kakak tu nangis...dia ckap laki dai lama wat hall...setahun lepas kawin dia dah cari pompuan len...uhuhu....~ nnt aku sambung erk citer...nak wat keje jap

______________________________________________________
ok ni sambung citer..

hehhe...setelah aku menjadi penyiasat...mendengar keluhan dan luahan kedua pihak...aku jadi keliru...siapa yang harus dipersalahkan...ermm...suami dia ckp isteri balik umah jer...melenting..nak makan melenting...malam nak bersama pon melenting...maki2 hamun...adoi...cam ner tu...

no komenn...
Ya Allah...semoga aku dipertemukan dengan lelaki yang boleh mendidik dan membimbing aku...~

2 comments:

  1. salam....singgah kali pertama,


    bangga jadi follower yang 1 blog ini...

    ReplyDelete